مجله مادر و کودک

معرفی ۱۰ محصول پرفروش برند تویست شیک

تویست شیک

زمانی‌که صحبت از خرید لوازم سیسمونی نوزاد می‌شود، کیفیت یکی از فاکتورهای مهم برای والدین است. کیفیت لوازمی نظیر شیشه شیر، لیوان، سرشیشه، پستانک و مواردی از این قبیل همگی بر روی سلامت نوزاد تأثیر خواهد داشت. از آن‌جایی‌که می‌دانیم سلامت کودک‌تان یکی از مهم‌ترین اهداف شما والدین عزیز است، در این مطلب قصد داریم پرفروش‌ترین محصولات برند باکیفیت تویست شیک (Twistshake) را بررسی کنیم.

این لیست دربرگیرنده لوازمی است که شما و سایر والدین عزیز از فروشگاه اینترنتی مادر و کودک لیتاما خریداری کرده‌اید. از گذشته تا کنون والدین همواره به یک‌دیگر اعتماد داشته‌اند و با به اشتراک گذاشتن تجربه‌های‌شان، سعی کرده‌اند راهکارهایی ایمن را اتخاد نمایند و محصولاتی باکیفیت را برای نوزادان و کودکان‌شان خریداری کنند. از این‌رو این لیست به انتخاب والدین عزیز و بر اساس خرید آن‌ها آماده شده است تا با استفاده از آن بتوانید خریدی مناسب داشته باشید.

برای مطالعه بیشتر: مادران مبتلا به کرونا چگونه باید از نوزادانشان مراقبت کنند؟

معرفی برند تویست شیک

معرفی برند تویست شیک

در ابتدا بهتر است بدانید که محصولات برند تویست شیک ساخت کجاست و این برند چه تاریخچه‌ای دارد. برند تویست شیک با هدف تولید محصولاتی کاملا جدید جهت رفع نیازهای والدین و کودکان ایجاد شد. محصولاتی که در کنار کیفیت خوب، کاربرد آسانی نیز داشته باشد. می‌توان گفت که هدف اصلی این برند سوئدی تولید محصولاتی ساده و بی‌خطر است که در عین حال طراحی جذابی نیز دارند.

جهت تولید هر یک از محصولات برند تویست شیک، نیازهای نوزادان مورد بررسی قرار می‌گیرد و در طول مسیر رشد کودک، محصولات برند تویست شیک با همان سرعت رشد می‌کند. به‌همین دلیل است که تویست شیک محصولات خود را برای بازه‌های سنی مختلف تولید می‌کند. در واقع زمانی‌که کودک با چالش‌های جدید روبه‌رو می‌شود، تویست شیک با تولید محصولاتی نوآورانه و ایمن به آن‌ها کمک خواهد کرد.

برند تویست شیک برای تولید محصولات خود از متریال‌هایی استفاده می‌کند که کاملا تایید شده است و بالاترین کیفیت را دارد. به‌همین دلیل کیفیت تمامی تولیدات این برند با همکاری آزمایشگاه‌های جهانی مورد سنجش قرار می‌گیرد.

محصولات پرفروش تویست شیک

شیشه شیر آنتی کولیک تویست شیک

یکی از اساسی‌ترین لوازمی که کودکان به آن نیاز دارند، شیشه شیر است.

شیشه شیر آنتی کولیک تویست شیک با طراحی منحصر به‌فردی که دارد، تجربه یک تغذیه لذت‌بخش را برای کودک شما به ارمغان می‌آورد. این سری از شیشه‌ شیرهای تویست شیک دارای یک سیستم ضد کولیک هستند و از وارد شدن هوا به معده کودک جلوگیری خواهد کرد. در نتیجه کودک مشکلاتی نظیر نفخ یا دردهای شکمی را تجربه نخواهد کرد.

شیشه شیر تویست شیک

شیشه شیرهای آنتی کولیک تویست شیک در سه سایز مختلف تولید می‌شوند:

  • ۱۸۰ میلی لیتر: مناسب برای کودکان ۰ تا ۵ ماه
  • ۲۶۰ میلی لیتر: مناسب برای کودکان ۵ تا ۱۰ ماه
  • ۳۳۰ میلی لیتر: مناسب برای کودکان ۱۱ ماه به بالا

بنابراین والدین عزیز می‌توانند همزمان با رشد کودک، از شیشه شیر متناسب با سن کودک‌ استفاده کنند.

شیشه شیر آنتی کولیک تویست شیک دارای یک محفظه برای نگهداری پودر شیر خشک یا میان‌وعده کودک است. در نتیجه شما می‌توانید انواع میوه یا شیر خشک کودک را به‌راحتی با خود در کیف لوازم نوزاد حمل کنید.

این مدل از شیشه شیرهای تویست شیک دارای یک دهنه پهن هستند. از این‌رو، به‌راحتی می‌توانید شیشه شیر را پر و تمیز کنید. همچنین به‌کمک توری میکسر نیز می‌توانید توده‌های موجود در شیر را به‌راحتی حل نمایید تا هضم آن برای کودک راحت‌تر باشد.

شیشه شیر آنتی کولیک تویست شیکسر شیشه شیشه شیر آنتی کولیک تویست شیک یک سیلیکون نرم و باکیفیت است که هیچ‌گونه مواد شیمیایی مضر ندارد. علاوه‌بر این بدنه شیشه شیر نیز از پلاستیک فاقد BPA تولید شده است. در نتیجه این شیشه شیر انتخابی مطمئن و سالم برای استفاده کودکان شما خواهد بود.

مجموعه شیشه شیرهای آنتی کولیک این برند رنگ‌های مختلفی دارد که شما می‌توانید به سلیقه خودتان یکی از آن‌هارا انتخاب نمایید.

برخی از رنگ‌ها عبارتند از:

برای مطالعه بیشتر: بهترین شیشه شیرهای سال ۲۰۲۰ از نگاه والدین

پستانک‌های ۰-۶ و ۶+  ماه تویست شیک

پستانک‌های تویست شیک یکی دیگر از محصولاتی هستند که در میان مشتریان فروشگاه مادر و کودک لیتاما بسیار پرطرفدارند. پستانک‌های این برند در دو اندازه برای کودکان ۰ تا ۶ ماه و ۶ ماه به بالا موجود است.

با استفاده از پستانک‌های ایمن و شیک این برند باکیفیت می‌توانید به‌راحتی نوزادان خود را آرام کنید.

طراحی پستانک های تویست شیک به‌گونه‌ای است که سازگاری زیادی با دهان نوزادان دارد و تأثیر مخربی بر روی رشد دندان‌های کودک نخواهد داشت. این نوع پستانک‌های ارتودنسی رشد دندان‌های کودک را تضمین خواهند کرد.

همچنین بر روی محافظ پستانک نیز ۴ سوراخ برای خشک نگه داشتن سطح پوست ایجاد شده است. بنابراین پوست کودکان دچار هیچ گونه حساسیتی نخواهد شد.

تمام پستانک‌های این برند فاقد مواد شیمیایی مضری نظیر BPA، BPF و BPS هستند. از این‌رو شما والدین عزیز با خیال راحت می‌توانید از این نوع پستانک ارتودنسی با سری سیلیکونی نرم برای آرام کردن کودکان خود استفاده کنید.

پستانک تویست شیک

پستانک‌های تویست شیک دارای رنگ‌های مختلفی هستند و در بسته‌بندی‌های دو عددی در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرند. قیمت پستانک‌ تویست شیک باتوجه به دو عددی بودن آن مقرون به‌صرفه خواهد بود.

رنگ‌بندی پستانک‌ها عبارتند از:

بخوانید: هر آن‌چه‌که باید قبل، حین و بعد از استفاده از پستانک برای نوزادان بدانید!

فلاسک نگهدارنده غذا کودک ظرفیت ۳۵۰ میلی لیتر تویست شیک

زمانی‌که والدین غذای کمکی را به تغذیه کودک اضافه می‌کنند به یک فلاسک یا ظرف غذا برای نگهداری و استفاده از غذای کودک در خارج از خانه نیاز دارند. فلاسک نگهدارنده غذا کودک ظرفیت ۳۵۰ میلی لیتر تویست شیک با طراحی نوآورانه‌ای که دارد، یک ظرف غذای عایق بندی شده برای کودکان شماست. بنابراین شما در هر مکانی غذای کودک خود را آماده و گرم در اختیار دارید.

فلاسک غذا تویست شیک

 

 

با استفاده از این فلاسک دیگر لازم نیست نگران فراموش کردن بشقاب، قاشق، چنگال یا در دسترس نبودن مایکروویو باشید، زیرا این فلاسک تا ۱۰ ساعت غذای کودک را گرم یا سرد نگه‌ می‌دارد. همچنین در قسمت بالای فلاسک یک قاشق تاشو نیز تعبیه شده است که با استفاده از آن می‌توانید غذا را به کودک دلبندتان بدهید.

 

فلاسک غذای تویست شیک ته ضد لغزش دارد تا هنگام استفاده بر روی میز غذاخوری ثابت بماند.

برای تولید این محصول بی‌نظیر از استیل ضد زنگ و پلاستیک فاقد BPA استفاده شده است. بنابراین دیگر لازم نیست نگران سلامتی کودک دلبندتان باشید.

این فلاسک در رنگ‌های مختلفی قابل خریداری است. برخی از رنگ‌های آن عبارتند از:

بند پستانک تویست شیک

بند پستانک یکی از محصولات کاربردی برای کودکان است که از افتادن و آلوده شدن پستانک آن‌ها جلوگیری می‌کند. با استفاده از بند پستانک تویست شیک می‌توانید انواع پستانک این برند و دیگر برندها را به‌راحتی با استفاده از گیره به لباس کودک وصل کنید.

همانند دیگر محصولات این برند، بند پستانک نیز فاقد هر گونه ماده شیمیایی مضر است. در نتیجه در صورت تماس با صورت یا دست کودک مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

بند پستانک تویست شیک


برای مطالعه بیشتر: بهترین پستانک‌ های نوزاد سال ۲۰۲۰ از نگاه والدین


ظرف غذاخوری تقسیم شده درب دار تویست شیک

ظرف غذای کودکان معمولا ترکیبی از چند خوراکی مختلف است. ظرف غذاخوری تقسیم شده درب دار تویست شیک این امکان را به شما می‌دهد تا غذای کودک را به‌راحتی مرتب کنید و آن‌را در اختیار کودک قرار دهید. مخصوصا کودکانی که تمایل دارند هر یک از خوراکی‌ها را به‌صورت جداگانه میل کنند.

ظرف غذاخوری تقسیم شده درب دار این برند دارای یک کف ضد لغزش است. بنابراین احتمال افتادن ظرف و کثیف شدن لباس کودک تا حد زیادی کاهش می‌یابد و ظرف در طول غذاخوردن کودک در جای خود ثابت خواهد ماند.

ظرف غذاخوری تویست شیکاین ظرف غذا نه تنها هنگام غذاخوردن بلکه جهت نگهداری غذا تا وعده بعدی نیز کاربرد دارد. بنابراین شما عزیزان می‌توانید درب ظرف را محکم کنید و آن‌را در بخچال قرار دهید.

هنگام سرو دوباره غذا نیز کافیست آن‌را در مایکروویو قرار دهید. برای شستشوی این ظرف می‌توانید آن‌را در طبقه بالای ماشین ظرفشویی نیز قرار دهید.

این محصول فاقد هرگونه ماده شیمیایی مضر است و سرو کردن یا نگهداری غذا در آن آسیبی به سلامت کودک شما وارد نخواهد کرد.

در کنار این محصول می‌توانید ازصفحه نگهدارنده تویست شیک نیز استفاده کنید تا فرآیند غذا خوردن کودکان را به یک تجربه شاد و جذاب تیدیل کنید.

 

 

این محصول در رنگ‌های مختلفی قابل خریداری است:

 

ست غذا خوری آموزشی تویست شیک

ست غذاخوری آموزشی تویست شیک مخصوص دست‌های کوچک کودکان شما طراحی شده است. کارد، چنگال و قاشق موجود در این ست به کوچک‌ترین عضو خانواده شما کمک می‌کند تا بدون کمک غذا بخورد.

طراحی این ست به‌گونه‌ای است که هر یک از اجزای آن یک سطح مناسب برای در دست گرفتن دارند. همچنین لبه‌های برجسته این ست این امکان را به کودک می‌دهد تا در طول غذاخوردن به‌راحتی آن‌را در دست بگیرد.

 

ست غذاخوری تویست شیک

این کارد، قاشق و چنگال آموزشی را می‌توانید وعده‌های غذایی اصلی و میان‌وعده به کودکان‌تان بدهید تا به مستقل شدن آن‌ها هنگام غذاخوردن کمک کنید. برای شستشوی این ست غذاخوری می‌توانید از طبقه بالای ماشین ظرفشویی استفاده نمایید.

قسمت استیل این ست از استیل ضد زنگ و قسمت پلاستیکی آن از پلاستیک‌های مرغوب PP و TPE تولید شده است. در نتیجه فاقد هرگونه مواد شیمایی مضر هستند و آسیبی به سلامت کودک شما وارد نخواهد کرد.

ست غذاخوری آموزشی تویست شیک از ۱۲ ماهگی به بعد قابل استفاده است و رنگ‌بندی شیکی دارد.

این ست در انواع رنگ قابل خریداری و سفارش است:

 

پیشبند غذاخوری تویست شیک

کثیف شدن لباس کودک هنگام غذاخوردن و ریختن غذا بر روی زمین یا میز غذاخوری یکی از مشکلاتی است که والدین هنگام غذاخوردن کودکان با آن مواجه می‌شوند. این مشکلات با استفاده از پیشبند غذاخوری تویست شیک قابل رفع است.

پیشبندهای این برند دارای یک جیب بزرگ است که هنگام غذاخوردن باز می‌ماند. در نتیجه غذا به‌جای افتادن بر روی لباس یا زمین، داخل این جیب ریخته می‌شود.

پیشبندهای تویست شیک به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که زیر میز غذاخوری یا صندلی غذای کودک گیر نکنند. علاوه‌بر این یک حلقه گردنی قابل تنظیم دارد که می‌توانید آن‌را متناسب با اندازه‌ای که مدنظرتان است تنظیم کنید.

پیشبند تویست شیک

پیشبند تویست شیک از ۴ ماهگی به بعد برای کودکان شما قابل استفاده است و همزمان با رشد کودک نیز می‌توانید مرتبا از آن استفاده کنید. تنها کافیست که بند آن را تنظیم نمایید!

برای تولید پیشبندهای دو عددی این برند از پلاستیک باکیفیتی استفاده شده است. بنابراین فاقد هرگونه ماده شیمیایی مضر بوده و برای شستشو نیز می‌توانید از قفسه بالایی ماشین ظرفشویی استفاده نمایید.

هر بسته از این محصول دارای دو عدد پیشبند با دو رنگ مختلف است.

 

رنگبندی پیشبندها به شرح زیر است:

دندانگیر خنک کننده تویست شیک

دندانگیر خنک کننده تویست شیک یکی از لوازمی است که تمامی والدین هنگام درد لثه کودکان‌شان به آن نیاز دارند. با رویش دندان‌های کودک و التهاب لثه استفاده از یک دندانگیر مانند یک آرام‌بخش برای کودکان عمل می‌کند. دندانگیر خنک کننده تویست شیک پر از آب است و بعد از قرار دادن آن در یخچال، سردی آب منجر به تسکین درد کودک می‌شود.

همچنین سطح این دندانگیر دارای شیارهایی است که خارش لثه را نیز تسکین می‌بخشد. طراحی دندانگیر خنک کننده تویست شیک به‌گونه‌ای است که از هر زاویه‌ای قابل استفاده است و کودک به‌راحتی می‌تواند آن‌را در دست‌های کوچک خود بگیرد.

دندانگیر تویست شیک

برای استفاده از دندانگیرها باید ابتدا آن را به خوبی بشورید، برای شستن آن حتی می توانید از ماشین ظرفشویی (قسمت بالا) نیز استفاده کنید، سپس آن را در یخچال قرار دهید تا خنک شود. بعد از اطمینان از تمیز بودن آن می توانید آن را به کودک دلبندتان بدهید.

حین استفاده از آن مراقب باشید که در صورت افتادن دندانگیر سریعا آن را بشورید و دوباره به کودک بدهید. به یاد داشته باشید که سعی کنید کودک را به استفاده از یک دندانگیر عادت دهید.

دندانگیر خنک کننده تویست شیک از ۲ ماهگی به بعد قابل استفاده است و هیچ آسیبی به سلامت کودک دلبند شما وارد نخواهد کرد.

رنگ‌‌های مختلفی این محصول عبارتند از:

 

لیوان آبخوری دسته دار تویست شیک

لیوان آبخوری دسته دار تویست شیک گزینه‌ای مناسب برای تشویق کودکان ۴ ماه به بالا جهت نوشیدن مایعات است. به کمک این لیوان می‌توانید به کودکان نوپای خود نوشیدنی بدهید و در مورد ریختن محتویات داخل لیوان بر روی زمین یا لباس کودک نگرانی نباشید.

این لیوان با طراحی ارگونومیکی که دارد، به راحتی در دست کودکان جای می‌گیرد و به آن‌ها کمک می‌کند تا نوشیدن را یاد بگیرند.

این لیوان دارای یک دهانه سیلیکونی نرم است که به دندان و لثه کودکان شما آسیب وارد نمی‌کند. همچنین یک پوشش محافظ نیز برای جلوگیری از کثیف شدن لیوان در نظر گرفته شده است که بر روی دهانه سیلیکونی قرار می‌گیرد.

لیوان های دسته دار تویست شیک دهان گرد و پهنی دارند که امکان پر و تمیز کردن لیوان را برای شما آسان‌تر می‌کند. لیوان‌های تویست شیک یک ویژگی خاص دیگر نیز دارند.

 

لیوان تویست شیک

به کمک میکسر میوه این لیوان‌ها می‌توانید به کودکان‌تان آب طعم‌دار بدهید. این میکسر به‌گونه‌ای طراحی شده است که تکه میوه‌ها را خرد می‌کند و آن‌را با آب موجود در لیوان ترکیب خواهد کرد. در نتیجه می‌توانید انواع میوه مورد علاقه کودک خود را تکه تکه کنید و بعد به‌همراه آب به لیوان اضافه نمایید. با تکان دادن لیوان، عصاره میوه‌ها با آب ترکیب خواهد شد. این قابلیت می‌تواند یک فعالیت سرگرم کننده برای کودک شما باشد.

تمامی لیوان‌های برند بی‌نظیر تویست شیک از پلاستیک‌های باکیفیت و فاقد مواد شیمیایی مضر تولید شده است. در کنار این لیوان می‌توانید از لیوان نی دار تویست شیک نیز در سنین بالاتر استفاده نمایید.

رنگ‌بندی این محصول به شرح زیر است:

حتما بخوانید: با ۶ راهکار شستن شیشه شیر نوزاد آشنا شوید!

سرشیشه‌های تویست شیک

سرشیشه‌های تویست شیک شباهت زیادی به سینه مادر دارند و تغذیه را برای کودکان آسان و ایمن می‌کنند. قسمت بالایی سرشیشه‌ها دقیقا همانند سینه مادر نرم و انعطاف پذیر است و رفتار طبیعی مکیدن کودک را حفظ می‌کند.

سرشیشه تویست شیکتمامی سر شیشه های تویست شیک از سیلیکون نرم و فوق‌العاده باکیفیتی تولید شده‌اند. به‌همین دلیل در بین والدین طرفداران زیادی دارند و بسیار پرفروش هستند.

سرشیشه‌های تویست شیک را در اندازه‌های زیر می‌توانید خریداری نمایید:

  • سر شیشه +۰ ماه X-Small – قابل استفاده از بدو تولد
  • سر شیشه ۱ قطره (Small) تویست شیک – قابل استفاده برای کودکان ۱ ماه به بالا
  • سر شیشه ۲ قطره (Medium) بسته ۲ عددی – قابل استفاده برای کودکان ۵ ماه به بالا
  • سر شیشه ۳ قطره (Large) بسته ۲ عددی – قابل استفاده برای کودکان ۱۲ ماه به بالا
  • سر شیشه ۴ قطره (Plus) بسته ۲ عددی – قابل استفاده برای کودکان ۱۸ ماه به بالا
  • سر شیشه آبمیوه خوری +۴ ماه بسته ۲ عددی – قابل استفاده برای کودکان بالای ۴ ماه و قابل نصب فقط بر روی شیشه شیرهای تویست شیک
  • یدک نی و سوپاپ مخصوص لیوان نی دار تویست شیک – قابل استفاده بر روی لیوان های نی دار تویست شیک
  • سرشیشه آبمیوه خوری نی دار تویست شیک – قابل استفاده بر روی تمامی شیشه شیرها
  • یدک سوپاپ لیوان آب و آبمیوه خوری بسته ۲ عددی – قابل استفاده برای تمامی سایزهای لیوان های آب و آبمیوه خوری

 

سخن آخر

نوآوری و خلاقیت یکی از اصلی‌ترین فاکتورهایی است که در طراحی و تولید محصولات تویست شیک مورد توجه قرار می‌گیرد.

این برند همواره در تلاش است تا با تولید محصولاتی متنوع و کاربردی، به والدین کمک کند و شرایط راحتی را برای نوزادان فراهم نماید.

شما عزیزان می‌توانید از محصولات این برند معتبر و باکیفیت استفاده نمایید تا راحتی و آرامش بیشتری را تجربه کنید.

همچنین در صورتی‌که تجربه خرید محصولات برند تویست شیک را دارید، می‌توانید در قسمت نظرات با ما و سایر والدین به اشتراک بگذارید.