مجله مادر و کودک

بهترین شیشه شیرهای سال ۲۰۲۰ از نگاه والدین

نفخ، کولیک و شکم درد جزو مشکلاتی هستند که در اثر انتخاب شیشه شیر نامناسب برای نوزادان تازه متولد شده، ایجاد می‌شود. امروزه انواع شیشه شیر در بازار موجود است که هر یک از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند. خرید بهترین شیشه شیر برای نوزادان یکی از اقداماتی است که باید با دقت زیادی انجام شود. از این‌رو، انتخاب در میان برندهای معتبر نیز دشوار خواهد بود و والدین عزیز به یک لیست از بهترین شیشه شیرهای مناسب برای نوزادان نیاز دارند.

در ادامه این مطلب، تعدادی از شیشه شیرهایی که توسط والدین مختلفی مورد تایید قرار گرفته‌اند را بررسی خواهیم کرد. بنابراین در صورتی که قصد خرید سیسمونی یا شیشه شیر دارید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با خرید یک محصول مناسب، لذت شیر خوردن نوزادان‌تان را بیشتر کنید.

شیشه شیر نوزاد

آیا همه نوزادان به شیشه شیر نیاز دارند؟

قبل از هر چیزی، باید بدانیم که چه والدینی به شیشه شیر نیاز خواهند داشت. شاید تصور کنید تنها والدینی که قصد تغذیه از شیر خشک را دارند، باید شیشه شیر بخرند. اما واقعیت این است که حتی نوزادانی که از شیر مادر تغذیه می‌کنند نیز به شیشه شیر نیاز خواهند داشت تا در صورت لزوم سایر اعضای خانواده بتوانند شیر مادر را با استفاده از شیشه شیر به نوزاد بدهند.

بنابراین زمانی‌که مادر با استفاده از شیردوش قصد ذخیره شیر برای کودک خود را داشته باشد، حتما به یک شیشه شیر نیز نیاز خواهد داشت. بنابراین، تمامی کودکان به شیشه شیر نیاز دارند و با استفاده از آن می‌توانند از شیر خشک یا شیر مادر تغذیه کنند.

 


برای مطالعه بیشتر: هر آن‌چه‌که باید قبل، حین و بعد از استفاده از پستانک برای نوزادان بدانید!


 

۹ شیشه شیر مناسب برای نوزادان از بهترین برندهای دنیا

دکتر براون یکی از برندهایی است که شیشه شیر ضد نفخ یا آنتی کولیک تولید می‌کند. شیشه شیرهای این برند به گونه‌ای طراحی می‌شوند که شباهت زیادی به سینه مادر داشته باشند و از ترکیب هوا با شیر نیز جلوگیری کنند. جلوگیری از ترکیب هوا با شیر از ایجاد مشکلات متنوعی نظیر نفخ، دل درد و کولیک جلوگیری خواهد کرد. دکتر براون شیشه شیرهای متنوع، سرشیشه و برس شستشوهای متنوعی را تولید می‌کند که شما عزیزان از میان آن‌ها می‌توانید لوازم مورد نیاز خود را انتخاب نمایید.

قیمت شیشه شیر دکتر براون: قیمت شیشه‌های دکتر براون از ۱۲۰ هزار تومان شروع می‌شود که قیمت هر یک از شیشه شیرها با توجه به جنس و ویژگی‌هایی که دارند متفاوت است.

شیشه شیرهای نچرال فیلیپس اونت با سرشیشه‌های پهن و انعطاف پذیری که دارند، یکی از بهترین شیشه شیرهایی است که می‌توانید از آن برای نوزادان‌تان استفاده کنید. سرشیشه نچرال فیلیپس اونت شبیه به سینه مادر طراحی شده است و با ریتم شیر خوردن کودک منبسط و منقبض می شود و از آمیختن هوا با شیر جلوگیری می‌کند. شیشه شیر ضد نفخ اونت جزو محبوب‌ترین محصولات این برند فوق العاده با کیفیت است.

قیمت شیشه شیر اونت: قیمت شیشه شیرهای برند فیلیپس اونت از ۲۶۰ هزار تومان شروع می‌شود که می‌توانید آن‌هارا به صورت تکی و ست خریداری نمایید.

  • شیشه شیر ناک (NUK)

ناک یکی دیگر از برندهای محبوب مادران است که یک سرشیشه انعطاف پذیر دارد. با استفاده از محصولات ناک، شیر خشک به راحتی وارد دهان کودکان می‌شود. علاوه بر این، شیشه شیرهای ناک با دهانه پهنی که دارند به راحتی تمیز و شسته می‌شوند. یکی دیگر از مزایای این شیشه‌ شیرها، طراحی رنگارنگ و جذاب آنهاست.

قیمت شیشه شیر ناک: محصولات ناک در برابر سایر برندها، قیمت مقرون به صرفه‌تری دارند و قیمت ان‌ها از ۱۲۸ هزار تومن شروع می‌شود.

 

تویست شیک جزو برندهایی است که محصولات متنوعی را تولید می‌کند. بیشتر شیشه شیرهای این برند ضد نفخ یا آنتی کولیک هستند و از متریال های با کیفیتی ساخته می‌شوند. ماندگاری طولانی مدت، کیفیت بالا و شستشوی راحت جزو فاکتورهایی است که منجر به محبوبیت شیشه شیرهای این برند شده است.بهترین شیشه شیر

قیمت شیشه شیر تویست شیک: شیشه شیرهای تویست شیک در سایزهای مختلفی تولید می‌شوند و قیمت آن‌ها نیز از ۲۹۰ هزار تومان شروع می‌شود.

برای مطالعه بیشتر: معرفی ۱۰ محصول پرفروش برند تویست شیک

  • شیشه شیر مانچکین (Munchkin)

مانچکین با طراحی منحصر به فرد خود، مشکل مکیدن سرشیشه را برای برخی از نوزاد حل کرد. شیشه شیر مدل Latch مانچکین با طراحی ارگونومیکی که دارد این امکان را به کودک می‌دهد تا به راحتی جریان شیر را دقیقا همانند سینه مادر، کنترل کند.

قیمت شیشه شیر مانچکین: شیشه شیرهای این برند نیز قیمت مناسبی دارند و قیمت آن ها از تقریبا ۱۰۰ هزار تومان شروع می‌شود.

  • شیشه شیر کوموتومو (comotomo)

کوموتومو یکی از برندهای آمریکایی است که به احتمال زیاد نام آن را تا کنون نشنیده‌اید. اما باید بدانید که این برند در حال حاضر بهترین شیشه شیرهای دنیا را تولید می‌کند. شیشه شیرهایی که عملکردی شبیه به سینه مادر دارند و از سیلیکون‌های نرم تولید می‌شوند. در واقع نه تنها سرشیشه بلکه بدنه شیشه شیرهای کوموتومو نیز از سیلیکون تولید شده است. از دیگر مزیت‌های این محصول می‌توان به آنتی کولیک بودن آن، راحتی شستشو و دوام خوب آن اشاره کرد.

قیمت شیشه شیر کوموتومو: پیدا کردن این شیشه شیر در ایران کمی سخت است و والدین می‌توانند آن را از آنلاین شاپ‌ها خریداری نمایند. قیمت خود شیشه شیر در وبسایت‌های خارجی از ۱۲ دلار شروع می‌شود.

تامی تیپی یکی دیگر از برندهای مشهوری است که شیشه شیرهای آن طراحی ارگونومیکی دارد. سرشیشه‌های تامی تیپی شبیه به سینه مادر طراحی می‌شود. به همین دلیل تغذیه از طریق آن بیشتری شباهت را به سینه مادر خواهد داشت. سرشیشه های سیلیکونی و نرم این برند، راحتی زیادی را برای نوزادان فراهم خواهد آورد.

قیمت شیشه شیر تامی تیپی: قیمت محصولات این برند از ۱۸۵ هزار تومان شروع خواهد شد.

  • شیشه شیر مدلا (Medela)

شیشه شیرهای مدلا جزو آن دسته از محصولاتی هستند که برای ساخت آنها از متریال‌های با کیفیت و فاقد مواد شیمیایی مضر استفاده می‌شود. یکی از مزیت‌های اصلی این شیشه شیرها دوام و مقاومت آن‌ها در برابر ضربه است. بنابراین با خرید شیشه شیر مدلا شما یک محصول با کیفیت و در عین حال بادوام خواهید داشت.

قیمت شیشه شیر مدلا: قیمت این سری از شیشه شیرها از ۲۰۰ هزار تومان شروع می‌شوند.

  • شیشه شیر مام (MAM)

محصولات برند مام در کنار طراحی جذاب و فانتزی که دارند، به همان اندازه هوشمند و با کیفیت نیز هستند. این شیشه شیرها با سرشیشه نرمی که دارند، شیر را بدون آمیختن با هوا، وارد دهان کودک می‌کند. در نتیجه جزو شیشه شیرهای ضدنفخ است.

قیمت شیشه شیر مام: قیمت محصولات مام از ۱۳ دلار شروع می‌شود و پیدا کردن آن‌ها در ایران کمی دشوار است.


برای مطالعه بیشتر: هر آن‌چه‌که باید در مورد علت، علائم و درمان کولیک نوزاد بدانید!


جمع‌بندی

زمانی‌که انتخاب‌ها برای خرید زیاد می‌شود، اولین چیزی که به سراغ ما انسان‌ها می‌آید، سردرگمی است. بسیاری از والدینی که درگیر خرید سیسمونی یا لوازم مورد نیاز کودکان‌شان می‌شوند؛ این حس را تجربه خواهند کرد چون والدین به دنبال خرید بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات برای نوزادانشان هستند.شیشه شیر ارزان ‌به کمک این لیست و با در نظر گرفتن ویژگی‌ها و حساسیت‌های هر نوزاد، والدین عزیز می‌توانند بهترین شیشه شیر را برای نوزادان دلبندشان خریداری نمایند. بنابراین دیگر لازم نیست در مورد خرید شیشه شیر نگران باشید.

در قسمت نظرات منتظر نقد‌ها و تجربه‌های شما در مورد خرید شیشه شیر مناسب برای نوزادان هستیم.