مجله مادر و کودک

معرفی بهترین برندهای پوشک و توالت فرنگی کودک

بهترین برند های پوشک و توالت فرهنگی کودک

بهترین برند های پوشک و توالت فرهنگی کودک را می‌شناسید؟! یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های پدر و مادر تهیه پوشک مناسب و ضد حساسیت است. این پوشاک باید دارای ویژگی‌های متعددی داشته باشد تا موجب آرامش کودک شود.‌ پوشک باید طوری باشد که کودک در آن راحت باشد، نم پس ندهد و ایجاد آلرژی ننماید. اگر کودک در  زمان استفاده موجب ناراحتی کودک شود، خواب، آرامش و آسایش را از کودک و خانواده خواهد گرفت.  پدر و مادر باید برای حفظ سلامتی کودک از یک مناسب استفاده کنند. در ادامه به معرفی بهترین برندهای پوشک و توالت فرنگی کودک پرداخته می‌شود.‌

ویژگی‌های یک پوشک مناسب

زمانی که اقدام به خرید پوشک برای کودک خود می‌کنید، اگر به دنبال بهترین برند های پوشک و توالت فرهنگی کودک هستید، بهتر است موارد زیر را در مورد پوشک بررسی کنید.

قدرت جذب قوی

با توجه به اینکه قیمت پوشک بچه روز به روز در حال افزایش است، چنانچه پوشک دارای قدرت جذب خوبی نباشد، هزینه اضافی برای خانواده‌ها به همراه دارد. جذب مناسب موجب آرامش و راحتی کودک می‌شود.

راحتی و نرمی

پوشک کودک باید از جنس مواد طبیعی باشد تا به پاهای کودک آسیب نرساند.‌ اگر کودک داخل پوشک راحت نباشد، مرتب گریه کرده و آسایش خانواده را بر هم می‌زند.‌

نم پس ندهد

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مهم پوشک این است که نم و رطوبت بیرون نزند، لبه‌هایش محکم باشد، چسب خوبی داشته باشد.

سایز مناسب

انتخاب سایز مناسب برای پوشک بسیار مهم و ضروری است. اندازه پوشک مناسب سایز پا و کمر کودک باشد تا به راحتی بسته شود.‌

بهترین برند های پوشک و توالت فرهنگی کودک

شرکت‌های تولید کننده پوشک‌های ایرانی اقدام به تولید و عرضه محصولات بسیار با کیفیتی نموده‌اند که توانسته‌اند نبض بازار را به دست بگیرند.

۱-مای بیبی

این محصول با کیفیت در سایزهای مختلف تولید شده و متعلق به شرکت زرین است.

تولیدات شرکت مای‌بیبی برای تمام سنین مختلف مناسب بوده و نیاز تمامی کودکان را برطرف می‌کند.‌ این پوشک دارای تنوع، کیفیت و قدرت جذب بالایی بوده و طرفداران بسیاری دارد. تنها نقص این پوشک نداشتن لایحه محافظ برای پیش‌گیری از تماس بدن کودک به ادرار است. در نمونه‌های جدید این مشکل برطرف شده‌است.

۲- مولفیکس

برند مولفیکس پوشکی مناسب برای نوزادان تازه متولد شده است. این محصول از برندهای معروف ترکیه است که در ایران تولید و روانه بازار می‌شود. شرکت مولفیکس برای تولید این پوشک از جدیدترین تجهیزات روز استفاده کرده است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پوشک مولفیکس سایز ۱و ۲ تعبیه فضای ناف است. این طراحی به بند ناف کودک فشار نیاورده و موجب ایجاد حساسیت نمی‌شود.

۳- ببم

اگر به دنبال بهترین برند های پوشک و توالت فرهنگی کودک هستید، پوشک ببم در ردیف بهترین پوشک‌های ایرانی است که کیفیت بسیار خوبی دارد. این برند هر چند یک برند ایرانی است، اما در ردیف ۱۰ شرکت کننده پوشک در سطح جهان محسوب می‌شود. برند مولفیکس هم زیر مجموعه این شرکت معروف است.‌

۴ – هانیز

یکی دیگر از برندهای معروف پوشک بچه مارک مانیز است.‌ تولیدات این شرکت در ۶ سایز مختلف است. کیفیت این پوشک بسیار خوب بوده و قیمت مناسبی دارد. اگر به دنبال معرفی بهترین برندهای پوشک و توالت فرنگی کودک هستید، فروشگاه‌های اینترنتی لیتاما تمامی این محصولات را عرضه می‌کند.

۵- کوکومی

برند کوکومی‌ محصولی ایرانی و متعلق به شرکت زرین است. کوکومی و مای بیبی هر دو از یک شرکت هستند. با توجه به کیفیت بالا و قدرت جذب بسیار بالا این دو پوشک طرفداران زیادی در میان مصرف کنندگان دارند. محصولات  کوکومی در ۵ سایز متفاوت روانه بازار می‌شوند.‌

۶-مرسی Merci

کاربران گرامی تصور می‌کنند، برند مرسی یک شرکت فرانسوی است، اما پوشک مرسی محصولی از شرکت نام‌آشنای گلرنگ است که محصولات بسیار با کیفیتی تولید و روانه بازار کرده است.‌ این پوشک قیمت بسیار خوبی داشته و با توجه به کیفیت و قیمت در ردیف برترین‌ها قرار دارد. مصرف کنندگان اگر در پی محصول ارزان و مناسب هستند، مرسی بهترین گزینه است

بارلی

بارلی هم یک محصول ایرانی و زیر مجموعه شرکت گلرنگ است. پوشک بارلی کیفیت نسبتا خوبی داشته و قیمت چندان بالایی ندارد. این محصول در ۵ سایز مختلف تولید و روانه بازار می‌شود.  سایز ۴ با تعداد ۴۸ عدد در ردیف تولیدات پرفروش قرار دارد.

توالت فرنگی کودک

یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های پدر و مادر جدا کردن کودک از پوشک است. رفتن به دستشویی یک مهارت فردی است که مانند غذا خوردن، راه رفتن، صحبت کردن نیاز به آموزش دارد. یکی ازمهم‌ترین لوازمی که به جداسازی پوشک کمک می‌کند، توالت فرنگی کودک است. در ادامه‌‌ی معرفی بهترین برند های پوشک و توالت فرهنگی کودک، چند محصول برتر توالت فرنگی کودک معرفی می‌شود.

توالت فرنگی کودک سامیا

این محصول دارای کیفیت بسیار خوبی است. جنس آن از پلاستیک فشرده بوده و امکان تا شدن ندارد و همواره ثابت است. این توالت شباهت بسیار زیادی به صندلی دستشویی کودک دارد و مخصوص کودکان بالای ۱۸ ماه است.‌ توالت فرنگی کودک سامیا توان تحمل وزن ۲۵ کیلوگرم را داشته و شکل و ظاهر بسیار شیک و جذابی دارد.

توالت فرنگی کودک ۴۹۰۰

این توالت فرنگی در رنگ‌های بسیار زیبا و شیک تولید شده است. سایز این محصول برای کودکان ۱۸ ماه تا ۴ سال مناسب است. این وسیله قابلیت تا شدن ندارد.

توالت فرنگی کودک مدل اسب ۵۶۲

توالت فرنگی مدل اسب که شباهت بسیار زیادی به صندلی کودک دارد. دارای صندلی آموزشی چرخ‌دار بوده و موجب می‌شود تا کودک با گذر زمان پوشک خود را کنار گذاشته و به راحتی در سرویس بهداشتی کار خود را انجام دهد. طراحی نوین و زیبای آن کودکان را به خود جذب کرده است.‌

کودک زمانی که از آن کمک می‌گیرد، تصورش این‌ است‌ که‌ روی اسب نشسته و از این بابت احساس خوشایندی پیدا می‌کند.‌ چرخ‌های آن امکان جداسازی را داشته و طراحی آن طوری است که مناسب اندام و ران کودک باشد. شیاری عمیق روی آن تعبیه شده تا مدفوع کودک از محل نشستن کودک دور باشد. مخزن آن مانند کشو بوده و پس از اتمام کار کودک جدا شده و تخلیه می‌شود. سیستم تهویه آن طوری است که مانع انتشار بو را می‌گیرد. در میان بهترین برند های پوشک و توالت فرهنگی کودک، توالت فرنگی مدل اسب خریداران بیشتری دارد.

توالت فرنگی کودک سامر

سامر تولید کننده بهترین برند توالت فرنگی کودک است. سامر برای کودکان بالای ۱۰ ماه که وزن آنها ۲۳ کیلوگرم است، گزینه خوبی است.‌ جنس این توالت از پلاستیک بسیار مرغوب بوده و سطح آن هم لغزنده نیست.‌ در قسمت بالای آن جایی برای قرار دادن دستمال تعبیه شده است. طراحی آن به گونه‌ای است که کودک احساس امنیت کرده و خطری کودک را تهدید نمی‌کند.

توالت فرنگی کودک مدل ۹۰۸

این توالت فرنگی یکی از بهترین برندهای توالت فرنگی کودک است که چند منظوره است.‌ پدر و مادر می‌توانند برای کودکان ۱۸ ماه تا ۵ سال از این مدل کمک بگیرند. این محصول قابلیت استفاده به عنوان صندلی کودکان را داشته و پایه‌دار است.‌ کاسه این برنو جدا شده و توان تحمل وزن حدود ۲۰ کیلوگرم را دارد. در معرفی بهترین برندهای پوشک و توالت فرنگی کودک چند منظوره توالت فرنگی مدل ۹۰۸ در صدر قرار دارد.

توالت فرنگی هوم کت کودک

توالت فرنگی کودک هوم کت دارای رنگ بندی بسیار زیبا و شادی است. اگر به دنبال بهترین برندهای پوشک و توالت فرنگی کودک دخترانه هستید، هوم کت با رنگ‌های خاص و جذاب برای دختران خردسال شما تولید شده است.‌ جنس آن از مواد اولیه و درجه یک پلاستیک بوده و وزن آن چندان زیاد نیست.‌ این محصول دارای موزیک‌های شادی است که کودک را ترغیب به دستشویی کردن می‌کند.

توالت فرنگی کودک مدل  BH 137

این محصول از پلاستیک فشرده و بسیار با کیفیت تولید شده است و سطح آن لغزنده نیست.‌ این توالت فرنگی قابلیت تبدیل شدن به صندلی کودک را داشته و دارای کشوی تخلیه نیز می‌باشد. این توالت دارای رنگ‌های متنوع بوده و کیفیت تولید آن بسیار مرغوب است.‌

تبدیل توالت فرنگی

با توجه به اینکه سایز توالت فرنگی بزرگسالان برای کودکان چندان مناسب نیست، از یک رابط یا تبدیل استفاده می‌‌شود. این رابط روی توالت فرنگی بزرگسالان قرار داده می‌شود.‌ این تبدیل توالت فرنگی کودک به بچه‌ها کمک می‌کند تا بتوانند از توالت فرنگی بزرگسالان استفاده کنند.

پدر و مادرانی که تمایل به خرید توالت فرنگی کودکانه ندارند، برای آسان شدن کار کودک خود از تبدیل کمک می‌گیرند. در زمان خرید و انتخاب بهترین برندهای پوشک و توالت فرنگی کودک، می‌توانید از کاربرد تبدیل توالت فرنگی کودک هم اطلاعات مفیدی کسب کنید.

سخن پایانی

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های پدر و مادر تهیه یک پوشک با کیفیت است تا پاهای کودک دچار سوختگی نشود. پوشک کودک باید دارای چند ویژگی‌‌های  مهمی مانند قدرت جذب مناسب، چسب با کیفیت، نرمی و راحتی باشد. انتخاب ببهترین برند های پوشک و توالت فرهنگی کودک به خانواده کمک می‌کند تا نوزادی و کودکی فرزند خود را راحت‌تر سپری کنند.

در میان پوشک‌های معروف مارک‌های مای بیبی، مرسی، مولفیکس و ببم در صدر پرفروش‌ترین‌ها قرار دارند. انتخاب توالت فرنگی مناسب، جذاب، شیک و خوش‌رنگ نیز موجب رغبت کودکان به جداسازی از پوشک می‌شود. توالت فرنگی را مناسب سن، سایز و جنس کودک خود خریداری کنید.